[OT] Opet elektrokolo...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Srpen 25 08:25:22 CEST 2010

  Tak az tak daleko nejezdim, tak do 20 a vetsinou nejdriv do kopce,
takze v tom nebude problem - dojde baterka, sjedu dolu ;-) A pri me
osobni hmotnosti skoro 2 standardnich cyklistu tam muzu dat i 2 baterky ;-)
Jeste by me zajimalo, jestli je velky rozdil dat to na predni nebo zadni
kolo, u zadniho se bojim komlikaci s kompatibilitou pastorku a zatizeni
hridele (viz vyse). Ale zas aby to nehrabalo a neohybalo vidlici (je
odpruzena, to muze delat divy pri tech vulich , ze...)