RE: Nabídka zaměstnání

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 25 08:15:08 CEST 2010

Na písemnou komunikaci to chce minimálně dva roky intenzivní výuky.
Zaměstnavatel to zaručeně nijak neohodnotí, kurzy určitě nezaplatí. Je to
ztráta času učit se nesvětový jazyk jehož využití je pak maximálně v tom
zaměstnání. Myslím, že by bylo užitečnější, kdyby Němci začali komunikovat v
angličtině, ne?