Jak se dostat na disk z jiného PC (Win Xp)

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Srpen 24 22:44:43 CEST 2010

Dobrý večer,

mám tady problém jak zazálohovat data z disku z PC s WIN XP (pc je ve
stavu kdy nevydrzi byt zapnuty dlouho kvuli nejake hw chybe takze to
nemuzu zazalohovat na tom pc kde to bezi)

Disk jsem pripojil k nb pres redukci IDE / USB. Vse funguje, ale ve
slozce dokumenty jednotlivych uzivatelu je problem s pravy - nechce me
to tam pustit.

Jak se tam dostat? Hesla jednotlivych uzivatelu jsem vypnul na puvodnim
pc a stejne me to tam nepusti ... Na PC ke kteremu se to snazim pripojit
jsou Visty.

Diky za napady,

Honza Puhony