fa. vyroba predniho panelu vodou/laserem, dural 3, 4, 5 - doporuceni ?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Úterý Srpen 24 22:23:05 CEST 2010

S ulozenim materialu nevim, ani jak to bude fungovat vzhledem k
vzdálenostem, ale my používáme http://www.chps.cz/
Nicmene je to takova ta spoluprace, mame to kousek a oni nam udelaji co si
rekneme.
V kazdem priopade mohu doporucit, rezou  jak vodou takl laserem, od plechu
pres plasty a nemá problema, plasty jsou spesl sendvice ty si dodavame sami
, Al vetsinou nechame na nich.
Jsou z Komotau.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Tuesday, August 24, 2010 10:00 PM
To: HW-news
Subject: fa. vyroba predniho panelu vodou/laserem, dural 3,4,5 - doporuceni
?

Dobry den.
Chtel jsem se zeptat, jestli nemate nekdo doporuceni na firmu, ktera by
zajistila komplet vyrobu panelu z duralu tl. 3,4 pripadne 5mm vyrezanim
vodou nebo laserem.
Mam uz tak nejak nalezene firmy co sezenou/predformatuji dural a mam i firmy
kde mi to vyrezou. Ale kdyby to umela firma jedna najednou vsechno, kde by
jsme si treba nechali ulozenej zbytek materialu z tabule atd. bylo by to
takove pohodlnejsi :-).
panel ma rozmer max 500x500mm. Vyroba kusova, pripadne male serie(10-50ks).
Moznost do budoucna i ohybani/vysekavani/lakovani(ne toho duralu) ruznych
mech. dilu i ve vetsich mnozstvich .
Kdyby jste mel nekdo nejakeho spolehliveho favorita, dejte vedet.
tomik.