ESR, klasickych elektrolitu?

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Úterý Srpen 24 20:13:48 CEST 2010

Jaké máte zkušenosti se značkou SAMXON? Nějak mě začaly v poslední době
známí nosit na opravu různou elektroniku a tahle značka dost vede. Těsně
po záruce jim skončí životnost. Tenhle týden jsem měl v ruce satelit
Optibox a 2xTopfield a u obou závada C Samxon těsně po záruce. Třeba je
to jenom náhoda, ale když jsem zahlédl zmínku o téhle značce, tak se
chci zeptat.