Izolovany prevodnik USB (RS-232) na RS-232 (TTL) levne?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Srpen 24 18:37:16 CEST 2010

Pokud to je jenom pro ladeni, tak neresit, koupit bezny USB kabel, rukavice
(izolacni)
a po dobu ladeni mit nb napajeny z baterie. :)

Pripadne totez s tim, ze misto USB-RS232 se pouzije nejaka RS232(TTL)-Eth
prevodnik
s izolaci na strane Eth alespon 500V.
Na strane PC se pak pouzije nejaky virtual COM port.
Neni to sice tak dobre jako skutecny COM (ale neni to tak hrozne jako USB),
ale
funguje to celkem dobre na bezne prokoly (nefunguje treba PPI, MPI, ....).

Bohuzel to neni za 10$, na druhou stranu to lze pouzit vicekrat (mit v
zarizeni jen patici).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158