Nabídka zaměstnání

JD jirkonf na seznam.cz
Úterý Srpen 24 17:09:28 CEST 2010

No tak to si vazne nedokazu predstavit, ze by nasi pracovni komunikaci jeste
nekde uprostred prekladala "treti strana", ktera nema kontext celeho projektu
a vubec nazvoslovi zde obecne pouzivaneho. Staci, kdyz nechame u "renomovane
agentury" prelozit treba testovaci protokoly - vezte ze podle nich pak opravdu
nejde testovat, dokud se na to nepodiva nekdo od nas a "neucese" to. Ve
vysledku by mozna bylo celkove vyhodnejsi je nikam neposilat a prekladat u
nas, jenze nejaka pomazana hlava rozhodla, ze to tak bude lepsi. Tak se
protokol posle na preklad a pak ho nekdo u nas 2 hodiny cte a opravuje, misto
aby to prelozil rovnou, coz by zabralo +- stejny cas (a ustetrilo by se za
agenturu) a 50% nervu.

JDrozd

---