Nabídka zaměstnání

JD jirkonf na seznam.cz
Úterý Srpen 24 15:17:43 CEST 2010

No takovou praci bych si nechal libit, bohuzel se svym DiS toho nejsem hoden.
To uz sem taky slysel nespocetnekrat. A zivnostak na elektro nedostanu protoze
nemam praxi, takze ani dodavatelsky. Zacarovany kruh. Docela me to se*e,
takovej kuchar cisnik kdyz vyleze ucnak, muze jit a otevrit si hospodu. Ja ac
mam za sebou stredni elektro, nezadareny pokus o VUT a vyssi odbornou elektro,
ve svem oboru zacit podnikat nemuzu - ani ty hloupe kompy nemuzu opravovat co
se vymeny HW kus za kus tyce (mysleno jako na sebe - na svou zivnost), protoze
na prislusny paragraf vyhl. 50 je proste treba praxe kterou nemam (a 50ka ze
skoly nevim proc platila pouze ve sk. labinach a stejne to nebyl ten potrebny
paragraf).

... a nemuzu si otevrit ani tu hospodu (i o to sem se zajimal), protoze na
hostinskou cinnost je treba vzdelani nebo tusim 2 roky prokazatelne praxe za
barem, nikoho nezajima ze natocit pivo a nalit panaka zvladne snad asi uplne
kazdy ...

JD

---