Nabídka zaměstnání

JD jirkonf na seznam.cz
Úterý Srpen 24 15:02:05 CEST 2010

 Zdravim,

asi ste trefil hrebicek na hlavicku. U nas ve firme tohle pozoruju uz celkem
dlouho a je to taky duvod proc k 31.8. koncim. Lidi co neco umej sou nasrani,
protoze "midl menedzment" je plnej pak, ktery akorat posilaj maily ze strany
na stranu a nikdy nic nevi. Krom terminu kdy mela byt prave odevzdana, jenze
bez poradneho zadani... Takze schopni odchazi nekam, kde svoje schopnosti
uplatni lip nez tak, ze budou kazdou prkotinu 150x predelavat, protoze nikdo
neni schopen dodat poradne zadani a nakonec stejne dostanou zjeba ze to bylo
dodany pozde, a preposilaci mailu zustavaji a budujou karieru. Klasiska nemoc
"nadnarodnich multikulturnich...".

Bohuzel opak toho sou firmy kam dete na pohovor na tech pozici, splnite vsechno
co se znalosti tyce (vcetne prakticke zkousky ze fakt vite jak vypada odpor a
jak se zachazi s pajkou a merakama) a stejne vas nevezmou, protoze mate na
hlave dready.

Taky kamos ze Symbolu rikal ze ted nabiraji nejake lidi a je to celkem traga,
typek se hlasi na vyvoj prumyslovych PDA a nevi ze existuje Win Mobile... Nebo
typek s xstrankovym zivotopisem plnym snad vsech zkratek ktery znate kterej
stezi vi do jakyho odvetvi ktera z nich patri...

JD

---