Nabídka zaměstnání

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Úterý Srpen 24 15:00:10 CEST 2010

No, sháníme někoho, kdo má přehled v elektronice, umí sem tam navrhnout
a ubastlit jednoduché udělátko na úrovni NE555, nebo opravit zdroj do PC
(vyměnit elyty). Celkem žádná věda.

Průšvih je v tom, že podle předpisů ten uchazeč musí být alespoň Bc.
Nabízíme práci ve státní správě, no, co k tomu dodat :-)

A jestli toho člověka potřebujeme? No, v podstatě ne, ale někdo k ruce
by se rozhodně hodil, abychom nemuseli každou blbost kupovat, nebo řešit
dodavatelsky.

JN