Nabídka zaměstnání

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Úterý Srpen 24 12:39:40 CEST 2010

Jenže ono to nemusí být tak černobílé, tedy ve smyslu přijat/nepřijat.
Uchazeč může být vhodný, ale zároveň se najde někdo trochu vhodnější,
kdo je na prvním místě. Tento vhodnější kandidát má potom třeba 14 dní
na to, aby si vyřešil změnu se současným zaměstnavatelem, takže to je
právě ta doba, kdy se ostatním říká "zavolejte si za týden". A důvodů
pro tohle oddalování a udržování několika zájemců je celá ředa.

Po této době by samozřejmě měla následovat informace všem, že už je
vybráno. Bohužel, vybrat zaměstnance není úplně jednoduché.

Jirka