Nabídka zaměstnání

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Pondělí Srpen 23 22:13:38 CEST 2010

A nebude to mozna take tim, ze je potreba oslovit toho prvniho ktery byl
vybran a ten se potom musi rozmyslet jestli nastoupi. Kdyz nema zajem
nabidne se to druhymu a tak dale. Potom se to zpozduje a dalsi zajemci
se musi vest v nevedomosti o moznem uspechu nebo neuspechu.
Uvedomte si to ze poslu zivotopis neznamena ze musim v te firme
nastoupit. Navic i firma by si mela noveho zamestnace proverit jestli ji
vyhovuje a to co napsal je pravda.

JL