Re: Nabídka zaměstnání

Pondělí Srpen 23 15:41:57 CEST 2010

Setkal jsem se i s tim, ze jsem projevil zajem o inzerovanou pozici
v jiste firme (a nebyla to firma, kde by zajemci o zamestnani stali frontu
pred vratnici).
Kdyz jsem opruzoval jak se rozhodli a furt mi tvrdili, ze to musi rozhodnout
pan sef a ten je dlouhodobe sluzebne vzdalen, tak z nich nakonec vypadlo,
ze vlastne nikoho nehledaji a ten inzerat si dali, kdyby k nim chtel prejit
nekdo od konkurence se sanonem plnym objednavek.