SAT - karty DlGl v jinych prijimacich

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Srpen 23 10:09:56 CEST 2010

Nepouzivam, tak to berte jako info z doslechu.

Teoreticky by melo jit N3 Digi TV soupnout treba do DreamBOXu, je třeba
pouzit newcs+cs2box+gmox, gmox ve verzi 2,25 a vyssi , která podporuje N3.

Problem je, ze potrebujete BOXkey a RSA klic ze svého prijimace, ty pry lze
nejak pokoutne vycist z toho srotoveho prijimace DIGI TV, dela se to pry
JTAG kabelem a  nejakym pokoutnim SW, kde ho vzit a jak to funguje, netusim
neb nemam  ani N3 kartu ani DIGI TV prijimac :-)

PN

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of DeeJay
Sent: Wednesday, April 14, 2010 10:55 PM
To: 'HW-news'
Subject: SAT - karty DlGl v jinych prijimacich

Zdravim zucastnene a fanousky sat prijmu zvlast :-)

Tak to opravdu vypada, ze DlGl to mysli s odriznutim neofiko prijmu vazne a
domu mi tedy dorazila nova dekodovaci karta s podrobnymi instrukcemi co s ni
mam delat. Napadlo me ze bych ji zkusil pouzit ve svem IPBoxu - s tou
puvodni to neslo, byla parovana s prijimacem (coz je mimochodem dost debilni
:-( Otazkou je, zda se parovani provede opravdu az po prvnim vlozeni do
prijimace nebo jestli to jiz nastavili před odeslanim. Dalsi veci je volba
spravneho pluginu ktery bude s kartou spolupracovat - mluvi o prechodu na
N na gra3 takze netusim co na to pouzit. Pokud je někdo ochotny se podelit o
poznatky - bylo by to fajn, ten jejich Humax mi opravdu moc nevyhovuje

díky

DJ

BTW: naprosto nechapu proc se provider pod hrozbou sankci tak moc snazi
ziskat starou kartu nazpet ....

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5387 (20100823)

http://www.eset.cz