Re: Re: OT:šablona pro podlahové krytiny

Cizek Milan cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Srpen 23 09:41:51 CEST 2010

Ahoj,
teď zrovna doma řeším totéž. Problém je, že se jedná o nepříliš širokou chodbu, kde se s dlouhým kusem koberce prakticky nedá hnout. Navíc mnoho výřezů (shody, dveře...), křivé zdi.

> A nešel by třeba vzít balicí papír a oříznout jej těsně podle toho předmětu?

To byl původní plán, velký baličák slepený izolepou. Nicméně jsem to zavrhl, na délce kolem 5m to jen pnutím izolepy udělá do boku rozdíl třeba 1-2cm. Vzhledem k tomu, že potřebuji návaznost na další kus (do úhlu), tak to moc vhodné není.

Nakonec jsem koupil za pár korun mirelon, je to takova lehce tvarovatelna penovka pod plovouci podlahy (tlumy narazy a jako izolace). 7m na 130cm tloustka 3mm vyslo asi na 85Kc. Dela se s tim dobre, snadno se to zarizne nozikem kolem sten (koberec ani nahodou, ale zalezi co mate) atd. A navic ho tam po obkresleni muzu vratit a nechat jako izolaci. Nicmene neni to uplne pevne a malinko se roztahuje, ale je to v norme.

Pripadne jeste ne balicak ale nejakou tlustsi lepenku z role, to by take mohlo jit.

Milan