RE: OT:šablona pro podlahové krytiny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Srpen 23 08:39:27 CEST 2010

Profi kladeci podlahovych krytin to umeji dokonale na miste. Proste velke plochy lina prilepi (vpodstate od stredu mistnosti nebo se chytnou nejrovnejsi steny, pro prekazejici predmet pouze udelaji hruby vyrez a pak lepi lino smerem k tomu predmetu a dokonale ho obriznou. Kdyz nam delali kuchyn, ziral jsem, byl to koncert, bylo to bleskurychle (zadne slozite vymerovani a prenaseni obrazu) a vysledna presnost byla tak kolem 1 mm.

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šula Miloš
Sent: Monday, August 23, 2010 8:28 AM
To: HW-news
Subject: OT:šablona pro podlahové krytiny

Zdravím,
neznáte prosím někdo nějaký trik, jak vytvořit jednoduše šablonu např. pro obstřihnutí linolea, koberce či dalších podlahových krytin, v případě, že se ten obstřihávaný předmět prostě nedá odměřit ( je křivý ). Už jsem přemýšlel o tom udělat odlitek ze sádry... ale třeba existuje nnějaké jednodušší řešení.Zkoušel jsem to i vyfotit foťákem, upravit velikost a vytisknout, ale ne vždy se to dá vyfotit ze správného úhlu.

Miloš