Re: informace o spectrum analyzéru HP8591E

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Srpen 23 06:22:47 CEST 2010

Já mám 8590A , který jede do 1.5GHz jinak jsou asi stejné, track.g nemají , nejde připojit externí mixer, ta 8591E nemá myslím vyvedený výstup směsky 1st.LO ale jinak samá pozitiva

PavelP
vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "jan.kuba"
> Komu: HW-news
> Datum: 22.08.2010 22:42
> Předmět: informace o spectrum analyzéru HP8591E

Mám možnost koupit za zajímavou cenu tento spektrální analyzátor.
Jenomže o tom přístroji nic nevím. Hledal jsem na webu dostupné
informace, ale
nemohu např. zjistit, jestli má třeba tracking generátor.
Nemá někdo tento přístoj? nebo třeba manuál, nějaké informace?
Díky JaKub