RE: SIM karty - dobíjecí s pěkným číslem.

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 22 19:00:00 CEST 2010

Zrejme je potrebujete hned, ale pokud byste vydrzel do predvanoc, jiste byste v nejakem hyper-super-baraku narazil na nejakou reklamni akci, kdy je rozdavaji zdarma nebo za mizivou cenu. A na takovych akcich neni problem najit docela rozumna cisla.

Jakub Serych