OT na sobotu: No Beam Today

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Srpen 22 17:16:46 CEST 2010

Zdravim,

> hech tak to je narez, mal by si to zverejnit na lhc portali, niekto to mozno zhudobni :-))) inak dakujem pekne ked su toto vysledky "trosku
> predzvykania", co z teba vypadne ked naozaj naplno myslis? :-)

No, to pak byvaji vysledkem ruzne programy a podprogramy, pripadne reverzni
inzenyring nejakeho zajimaveho kodu atd. Tvorbe versu, navic k pisni, se bezne
nevenuji, ale mel jsem pri tvorbe pocit, ze to probihalo ve stejnem
"myslenkovem modulu", ktery pouzivam k programovani, jen mel nastaveny jine
parametry (hlavne byl vice "fuzzy" :-) ). Tohle bylo fakt takove nezavazne
premilani ruznych moznosti, az se vzdy naslo neco, co tvorilo rym a bylo snad
i priblizne gramaticky spravne :-).

> Mimochodom podla toho co som niekde cital vas novy autorsky zakon uz vyzaduje aby si platil tym vydieracom aj ked volne zverejnis svoju vlastnu
> tvorbu pod licenciou creative commons. Ak nechces platit tak im musis dat aktivny nesuhlas, t.j. pisomne ze si neprajes aby ta v tomto konkretnom
> pripade zastupovali.

Aha! Tak to je fakt uz pervezni :-(, to jsem fakt netusil. Mohl by prosim
nekdo zverejnit blizsi podrobnosti, pripadne odkaz na to, kde to stoji psano ?

> Tak bacha na to aby si si na nieco nezadelal tym ze si nieco vymyslel :-)

No to snad ne, propana :-). Clovek si dve hodinky procistuje mozek versovanim
a bude za to platit :-) ? To by tedy fakt byl kocourkov.

> b.

S tim zhudebnenim si to jeste promyslim, jsem schopen vyrobit rozumny doprovod
na svou "samohrajku" Yamaha, treba sezenu nekoho, kdo mi to nazpiva :-). Dam
jeste vedet, bude-li to mit nejaky vyvoj :-). Pri te prilezitosti se ale jeste
zeptam, zda tu nahodou nekdo nevi, jak je to s autorskymi pravy, kdyz nekdo
pouzije melodii z existujici pisne (a samozrejme by zustal jako autor hudby
uveden puvodni autor).

Zdravi Pavel