Re: OT: SIM karty - dobíjecí s pěkným číslem.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Srpen 22 12:51:25 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 22.8.2010 od Pavel Krafcik:

> nevíte někdo, kde by se daly sehnat 1-2 SIM karty s nějakým pěkným
> číslem? Nejlépe od O2. Chtěl jsem si vybrat ve dvou prodejnách a
> neuspěl jsem, že prý si nemám co vybírat.

Zlatá a stříbrná čísla si můžeš koupit, platí se za to.

Jinak já, když jsem byl kdykoliv na ústecké O2 prodejně, měli tam
košík plný těch balíčku s předplacenými SIM kartami a mohl jsem se v
nich přehrabat a vybrat si ze všech čísel, která tam měli. Prodavač mě
k tomu přímo vybídl. Ale to tak jako tak nejsou zlatá ani stříbrná
čísla, samozřejmě.

Jo a tuhle jsem se koukal na Vodafone na webu, tam si můžeš číslo
přímo vybrat, nabízí ti to volná čísla a můžeš si zadat podmínky a
vybírat a vybírat...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601