znaceni kabliku 0,35mm2/1,25mm a mensich ??

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Srpen 22 12:27:40 CEST 2010

Jednou jsem na nejakem veletrhu dostal vzorek cislovane smrstovacky,
prislo mi to jako uplne idealni znaceni na tyhle kabliky, ale zaboha
si nevzpomenu co to bylo za firmu. Delali smrstovacky s cisly do 1000
a na objednavku i jine.

Ales Prochaska