OT na sobotu: No Beam Today

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Srpen 21 18:08:16 CEST 2010

Zdravím,
  včera jsem si pouštěl staré hity z mých digitalizovaných pásků a mimo jiné
tam byla také píseň No Milk Today od skupiny The Herman's Hermits - kdo nezná,
tak třeba zde: http://www.youtube.com/watch?v=pf1X3aEaUj0 .
  Pak jsem šel něco dělat a z ničeho nic jsem si všiml, že si pobrukuji
"No BEAM Today" - to bylo krátce poté, co spadlo to cryo a ohlásili, že nejméně
18 hodin se nejede. Protože jsem zrovna neměl žádnou "duševní potravu", trošku
jsem to v hlavě "přežvýkával" a výsledek máte zde. Jde o alternativní text k
té výše zmíněné písni, zkuste si ji pustit a přitom to číst. Bohužel jednak
nemám karaoke stopu této písně a také můj hlas není vhodný k vokálním kreacím,
takže to bohužel nenazpívám :-). Pokud by však chtěly např. Cernettes, tak se
nebráním, text uvolňuji pod licencí Creative Commons. Omlouvám se těm, kteří
neporozumí buďto kvůli angličtině nebo proto, že dosud nemají tak osvojenu LHC
hantýrku, případně nepoberou jemný humor v textu obsažený. Doufám však, že tím
nikoho neurazím :-).
  Zdraví a brzký beam přeje Pavel.

NO BEAM TODAY

No beam today,
BLM went away,
its crates are badly dead,
and it's driving me mad.

No beam today,
QPS not okay,
and nobody knows why,
this is making me cry.

Where have you gone, my lovely stable beams,
fail after fail, I don't know what it means,
I surely know, that we will inject soon,
maybe today, or maybe next full moon.

No beam today,
compressor is away,
we've lost the cryo start,
piquets are working hard.

Scientists are crying, begging for collisions,
to catch the Higgs, they need lots and lots of time,
Making luminosity is our mission,
we're tryin' to do it right...

No beam today,
vacuum leak underway,

[...]