OT: LHC dump [Was: Re: Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 20 18:43:35 CEST 2010

Zdravim,
  no ale netvrd mi, ze bys neumel dumpnout beam i jinak, nez tim knoflikem
k tomu urcenym. A v elogbooku by bylo "RF failure" :-).
  Zdravi Pavel.

P.S. Ten posledni fill 48x48 byl fakt pekny, mel jsem radost, ze pres vikend
to hezky pojede, ale zase muselo vypadnout cryo :-(. Asi se moc darilo.