Trochu OT: Indukcni varna deska a nakup v Polsku

Martin Patka hwmp na semily.net
Čtvrtek Srpen 19 22:09:51 CEST 2010

Zdravim,

omlouvam se za mirny OT..

Nedavno mi odesla indukcni varna deska (zrovna timto varuji pred
znackou MORA/Gorenje - smejd, ktery ani neprezil zarucni dobu,
a ac jeste v zaruce, nesjou nahradni dily, neopravitelne...). Hledam
proto nyni neco noveho. Jako zajimave mi prisly dva modely od polske
firmy Amica (PI 6511SF a PI6508 TF). Takze moje prvni otazka - mate
nekdo prosim s touto firmou a spolehlivosti vyrobku zkusenosti ?

Pri hledani podrobnejsich parametru mi Google ukazal nejen hledane
stranky, ale vyskocila na mne i spousta stranek s nabidkou techto
desek z internetovych obchodu v Polsku. A kdyz jsem tam ze zvedavosti
nahledl, zjistil jsem, ze napr. tu PI6511SF by bylo mozne v Polsku
poridit cca o 5000,- az 6000,- levneji nez u nas. To je dost velky rozdil
nad tim, abych o tom zacal uvazovat - i kdybych si tam pro to mel dojet
(napr. do Jelenie Gory to mam cca 65km).

Protoze mi vsak neni moc jasne, jak by to s takovymhle "mezinarodnim"
nakupem vypadalo s ohledem na zaruku (a treba i s ohledem na dopravu,
kdybych si to objednal pres internet), je toto moje druha otazka (napr.
jsem nalezl jak na ceskych strankachj, tak na polskych, ze po vyplneni
jakehosi dotazniku se prodluzuje zaruka na 4 roky)... Mate prosim nekdo
s takovymto nakupem zkusenosti ?

Dekuji za odpoved

--
Martin Patka                      network & server administrator