Vstupní pin u STR912FAW46

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 19 11:39:29 CEST 2010

Zdravím konferu

hledám závadu mezi židlí a klávesnicí, ale nedaří se.
Může někdo poradit, kde dělám chybu nebo zda mám smůlu a MCU je
nakopnutý?

Situace:
Potřebuji provozovat pin P0.4 jako vstupní, používá se jako MISO pro
SW SPI (HW SPI jsou již obsazené).

Zapojení: pin, 10k na Ucc, MISO výstup SPI zařízení (AD7689, ale to
není podstatné), nic jiného na něm není připojeno.

Nakonfiguruji pin jako vstupní (používám ST knihovnu), ale i v klidu
je na něm nula a při komunikaci je vidět, že se AD7689 snaží tahat za
pin do jedničky, ale neutáhne ho (v 1 je tam cca 1V, napájení 3.3V).

Vyzkoušel jsem nastavit pin jako výstupní s OC, při zápisu 1 se na něm
objeví 1, takže pullup funguje. Jakmile přepnu pin na vstup, spadne opět na 0.

Kód pro nastavení:
   GPIO_InitStructure.GPIO_Direction = GPIO_PinInput;
   GPIO_InitStructure.GPIO_Pin = GPIO_Pin_4;
   GPIO_InitStructure.GPIO_Type = GPIO_Type_OpenCollector;
   GPIO_InitStructure.GPIO_IPInputConnected = GPIO_IPInputConnected_Disable;
   GPIO_InitStructure.GPIO_Alternate = GPIO_InputAlt1;
   GPIO_Init(GPIO0, &GPIO_InitStructure);

Už nenacházím žádné vysvětlení kromě toho, že je MCU nakopnutý a má
proražené vstupní obvody a navíc nemám teď k dispozici jinou desku, na které
bych to ověřil.

Poradíte někdo kde ještě by mohla být chyba?

Tomáš