AEDOGL128, rezim SPI

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 19 00:30:50 CEST 2010

Zdravim
Potreboval by som poradit ohladom rezimu SPI radica tohoto displaya:
http://www.sitronix.com.tw/sitronix/SASpecDoc.nsf/FileDownload/ST7565R1189450/$FILE/ST7565R%20V17c_980914.pdf
Strana 24. je priebeh komunikacie SPI. Z istych dovodov by mi ale
vyhovovala kludova uroven SPI ako log L, nie H ako je uvedene v DS.
Smozrejme v oboch pripadoch nieje problem zarucit ostatne casovanie, len
ten prvy prechod z H do L na CLK by tam nebol. Skusal to uz niekto alebo
co si myslite nebude to robit problem? Osobne myslim kedze su data
vzorkovane na nabeznu hranu je to jedno ale tazko povedat, vyskusat to
nemam ako.

S pozdravom a dakujem za rady
             Stano