Odpor prokovu, pajeneho spoje a vypocet parametru DPS?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Středa Srpen 18 23:25:04 CEST 2010

Když už jsme u těch výpočtů, tak první varianta byla lepší (ne zcela přesná).
Pokud počítám plochu mezikruží, tak je to rozdíl ploch dvou kruhů, tudíž
musím nejprve průměr umocnit a pak teprve odečíst
(a-b)^2 != a^2 - b^2

U té první varianty to zhruba sedělo (cca x 2), tam byla počítána
plocha mezikruží jako šířka krát délka (tj. obvod, přesně by měl být střední)
(1-0.96)/2 * pi * 0.98

Doufám, že mi to v tuto hodinu ještě myslí.

Martin L.