Problem s CD - autoradio Blaupunkt Malaga CD35

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 18 15:43:17 CEST 2010

 Zdravim,

ona se taky muze prehrivat jen ta cteci hlava, pokud vim tak s roztouci
teplotou se vykon polovodicoveho laseru snizuje. Takze kdyz dame dohromady
starnuti te laserove diody, postupne zanaseni optiky prachem a snizovani
vykonu laseru s jeho zahrivanim, muze z toho celkem logicky vyjit, ze po case
se zacnou pri delsim poslechu projevovat problemy se ctenim.

... je s podivem, ze lasery CDcek vzdycky odchazely, odchazi a vzdycky asi
odchazet budou, i kdyz ta technologie je uz stara a clovek by cekal, ze bude
vychytana... jenze to je tak kdyz se na te laserovce usetri 0,5$, protoze 1000
000 x 0,5$... vsak to vsichni zname, bohuzel, marketing je dulezite oddeleni
:-/

Jinak sem taky zastance "nemechanickych" prehravacu, nebo aspon tech co z CD
prehrajou MP3 (protoze pak i maly buffer je schopen pokryt i nekolikaminutovy
prujezd pres "kocici hlavy" a podobne radosti).

JD

---