OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Středa Srpen 18 15:16:42 CEST 2010

Nejde ani tak o terminal jako o kartu tedy o to zda se bavime o chipu nebo o
mg pasku.
Pokud o mg prouzku tak tam PIN ani jeho hash rozhodne není, tedy pokud se
bavime o autorizace karta (mg prouzek} PIN tak ta probiha vuci datum banky,
kde se kontroluje zda souhlasi kontrolni hash PINU v bance s cislem karty.
Pokud o chipu na karte tak tam je jiz mozna loklni autorizace, tedy
kontrolni soucet pro PIN je ulozen v sifrovane podobe na karte.
Co je bezpecnejsi je otázka, nedavno se zjitilo, ze lze provest lokalni
autorizaci i neplatnym PIN a presvedcit terninal, ze je vse OK, ten pak
povoli transakci, je zde problem,  je treba k prave karte pridelat svuj
procesor, tedy nesmite dat kartu z ruky (většinu obsluhy by ty draty asi
zarazili, ale jde to a banky se snazi sec muzou tuto drobnost eliminovat.

PN