OT: LinuxMCE

Holec Jiří jiri.holec na o2.com
Středa Srpen 18 14:57:45 CEST 2010

Myslím že jo (nezkoušel jsem) ono to na to DVD medium uloží film(y) a mini instalaci linuxu s nějakým přehrávačem. PC nemusí mít HDD, jenom musí umět boot z CD.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, August 18, 2010 1:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: LinuxMCE

Diky obema - jen abych to upresnil - provoz je takovy:

v deset rano zapnou PC a nechaji bezet

pak kazdou hodinu kdy je prohlidka spusti film, ktery dobehne (melo by
se to zase vratit na moznost spustit film)

v 17h PC vypnou

tohle je v tom eMoviX mozne? bude mi chvili trvat nez se v tom zorientuju

Radek Vicek