OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

Stanislav ©mejkal smejkal na smejkal.com
Středa Srpen 18 14:48:20 CEST 2010

Predpokladam, ze tohle opatreni slouzi k tomu, aby neuspesny pokus trval dele,
neco jako kdyz se neda po chybe po urcitou dobu prihlasit. Navic banka ziska o
neuspesnem pokusu podstatne vice informaci, uzivatel je dele pred kamerou a
kdyby byla karta z nejakeho duvodu sledovana (ne ze bych si delal iluze, ze to
tak je), ziska i cas.

Standa