OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 18 14:47:57 CEST 2010

Je mozne, ze bankomat pracuje jinak nez platebni terminal, pry
bankomat na karte pin prehraje (kdyz si ho v bance zmenite), ale to by
mohl umet i terminal, nejsem si jisty.

Ono je urcite vice druhu, ty stare dial up, nove IP terminaly...
Kazdopadne urcita cast terminalu overuje PIN proti pinu zapsanemu v
karte.

Navic je pravdou, ze z cisla karty lze vypocitat defaultni PIN (pokud
znate ALGO, coz asi zna jen banka, pro generovani default PINu,
terminal pak jen overi otisk PINu proti otisku zapsanemu na karte, na
karte neni primo PIN, ale jeho otisk - no i tak by se dal z nej
vyhovujici PIN dovodit - myslim).

Odkazuji na blog synopsi, kde se dozvite vic, ja nic nevim, jeste aby
po me sli ze jsem neco vyzradil :-D