OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 18 14:34:34 CEST 2010

2010/8/18 Jozef Racek <Jozef_Racek na tempest.sk>:
> "zberatel" udajov nemusi byt ten, kto prichadza s kartami fyzicky do styku,
> aj ked taka osoba to ma (zdanlivo) jednoduhsie.
> napr. pracovnik obchodu pri pokladni memusi mat ( obvykle ani mema) pristup
> na PC, kde je citacka pripojena, v takom rozsahu, aby dokazal dostat data z

Na PC? Kde jste zaspal? Jste neslysel o cteckach pod sukni, projede
okolo kartou a je nactena... To dava k dobru i vas krajan synopsi.
Videl jsem i ctecku pripojenou k mobilu pres AudioJack, nevim, zda to
byl fake, ale asi ne.

> citacky nie len do aplikacie, ale aj niekde napr. do suboru.

Zvlast tady na HW foru se divim, ze si neumite predstavit ctecku s
bufferem... Kolik myslite, ze je v magnetickem prouzku dat? 10MB?
Takove zarizeni je velmi male, bezne nasaditelne i na bankomat (a da
se i koupit ma ma wireless prenos)...

> mate velmi zjednodusene ponimanie moznosti uniku dat na fyzicky pristup ku
> kartam a ludi, ktori s kartami prichadzaju fyzicky do styku.

Muzete si karty fotit z supr hi tech kamery nad pokladnou, pokladni je
vzdy otoci aby byl videt i podpis/cvv, ale pokud opravdu vite, kde
opravdu dochazi k unikum, tak byste podobnou vec nenapsal.