OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Srpen 18 07:08:25 CEST 2010

Aha, to me nenapadlo protoze ze me nemaji navic ani korunu, vzdycky
najednou vse behem mesice splatim, takze poplatky = uroky = 0. Ale je
fakt, ze asi dost lidi to cely vycerpa a pak splaci po minimalni castce,
to je pak masakr. Jako mesicni buffer na prachy je to ovsem docela fajn ;-)