OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Srpen 17 22:13:11 CEST 2010

To je dobre, takhle to 1% dava banka me jako bonus za to, ze platim
kreditkou... A kazdou chvili mi volaji s nejakym programem, at shanim
nove zakazniky. Takze to pro banky i s -1% je stale vyhodne (a k tomu
bonus 5x500Kc, zadne poplatky prvni rok, pak lze bez problemu zrusit,
musi to byt sakra vynosne...)