OT: platby kartami, bolo Re: platba do americka

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 17 20:45:31 CEST 2010

 17.8.2010, 20:41:54

Asi to obchodnikum tak strasne nevyhodne nepripada. Kdyby ano, tak
bych ocekaval, ze se budou snazit motivovat sve zakazniky aby platili
jinym zpusobem. Treba tim ze daji slevu na platbu v hotovosti 1% a
pod. Nekteri to sice delaji, ale je jich velmi malo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz