Pripevneni plastove krabice na zed

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Úterý Srpen 17 18:23:12 CEST 2010

Mohu posloužit tímto: http://www.papouch.com/cz/shop/product/drzak-na-zed/ .
Ale nevím jestli je to to co hledáte. V držáku jsou nalisované sloupky se
závity.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a
Sent: Tuesday, August 17, 2010 6:12 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Pripevneni plastove krabice na zed

Zdravim,
hledam nejaky drzak, kterym bude pripevnena plastova krabice na zed.

Zatim jsem nasel jen kovani k nabytku s plastovou krytkou z boku.

Jenze mne by se libylo ten drzak pod krabici. Predstavuji si to jako nejaky
proslisek kovu, ktery se prisroubuje ze zadu na plastovou krabici a bude v
nem prolisek na sroub z hmozdinky do zdi. Pristroj se tedy zavesi na zed.
Pripadne zde bude zabezpeceni, ze by byl hacek v hmozdince a ten se pootocil
(napr sroubovakem), aby to kdokoliv nevyndal.

Nevite, kde se tohle da sehnat ? Je to podobne takovym proliskum kovu co je
na obraze na hmozdinku ... .

Jirka