Re: [OT] Starý modem na ADSL2+

APA navrhpcb na gmail.com
Úterý Srpen 17 18:18:59 CEST 2010

Modem ADSL nepojede na lince ADSL2 (nevim o tom, ze by karty v Dslamu
poporovaly fallback). O2 jasne komunikuje, ze potrebujete ADSL2 modem (stoji
1 Kc u O2 :-)

Kazdopadne O2 umi pustit 8Mbit i na starem ADSL portu, i kdyz se mu moc
nechce (7Mbit mi tam pustili bez problemu), parametry linky nejsou o moc
horsi... ADSL davaji jen tam, kde maji dost volnych karet v dslamu a linka
je "daleko".

Ze nekomu vypnou o 3 dny drive nez konci vypovedni doba? Hmm, divne, proc by
se pripravovali o penize?