platba do americka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 17 00:08:14 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 16.8.2010 od balu na home:

> ale prd,

Co prd?

> snazim sa kupit tie tag connect kable... Keby neboli plosaky uz vo
> vyrobe tak sa mu na to vyprdnem a dam tam ine konektory. Inak dik za
> odpoved, napisal som ze chcem pro forma fakturu a zaplatit prevodom
> tak uvidime.

A kde se je snažíš koupit? A myslíš ty, které jsem sem do konference
posílal já? Tak proč se nezeptáš? Ty prodávají na více místech. A má
je třeba Microchip:

http://go.clexpert.cz/Bn62Q.aspx

A také Farnell (i když tedy za nějakou dardu):

http://go.clexpert.cz/x2T5Y.aspx

Tak si to kup tam, vždyť tam máte slevy, co jsi říkal, ne?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601