FriendlyARM Mini6410

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Neděle Srpen 15 11:26:54 CEST 2010

Nevim jak na ostatni (DVD k tomu teprve stahuji), ale zrovna ten Linux a ukazkovy kod pro ovladani GPIO tam jsou.
Pak tam je image  WindowsCE 6.0 R3, dale budu referovat po stazeni.

On Sat, 14 Aug 2010, Pavel Novotny wrote:

> Nejvetsi zneny jsou, procesor 533 MHz Samsung S3C6410 ARM11, 128MB RAM, USB
> 2.0 (slave), Vidou Out
>
> http://www.friendlyarm.net/products/mini6410
>
> Docela zvazuji, ze si jednu s 7" LCD poridim na hrani, v kazdem pripade jsem
> napsal cinanu, moc-li pak za ni chce a jak si ceni postovneho.
> Zatim neodpovedel, ale cena by mela byt lepsi nez 239$ za verzi s 7" LCD ,
> respektive 198$ za verzi s 4.3" LCD. Je to drazsi nez Mini2440, ale ARM11 by
> mel byt znatelne rychlejsi nez ARM9

Je to moc zajimave, neco podobneho by se mi taky hodilo. Uvazoval jsem
i o VIA nanoITX ale to je ukrutne drahe a neni tu zadny vyber prodejcu.

Tohle je cenove lepsi, ale mam obavu ze to bude DoDo . Ten HW nevypada
spatne, ale pochybuju ze k tomu bude i image linuxu ubuntu kde bude vse
potrebne pro ten HW - napr ovladani tech user inputs-outputs a displeje.
Aby se to dalo po koupi hned pouzit - mam obavu ze u tohohle bude clovek
travit cas tim ze bude shanet drivery a postupy jak s tim pracovat..