Re: sádrování krabic

Sobota Srpen 14 21:03:48 CEST 2010

Nakonec jsem se to naučil sádrovat, 3 kila sádry stačily na 6 krabic :-)
Chce to namíchat hodně hustou sádru aby se nerozlévala a vyplácat v té
dutině okolí krabice. A pak jí tam vmáčknout. Tu pěnu bych na tohle nerad
používal, přece jen je hořlavá, tepelně nevodivá a pruží. Sádra je klasika.
Anděl

----- Original Message -----
From: "nesvacil na posys.cz" <nesvacil na posys.eu>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 14, 2010 2:43 PM
Subject: Re: sádrování krabic

  Zdravím,
sádrokartonové krabice (aspoň ty co jsem měl) mají malinko jinou hloubku
(větší) a jiný tvar na rozdíl od běžných. Já bych to normálně zapěnil
montážní pěnou, jak někdo píše ... .
Navíc do sádrokartonové krabice nejdou všechny typy zásuvek např.jsem tam
nedostal dvojtou RJ45.... tak se tomu raději vyhnu. Ono ty šrouby na
upevnění jsou uvnitř té krabice a trošku vadí některým věcem ... .
Asi bude těch krabic víc typů, ale tohle je  moje zkušenost.

Jirka