Re: sádrování krabic

aze azehw na volny.cz
Sobota Srpen 14 00:32:25 CEST 2010

Napada mne pouzit montazni penu (nebo lepici). Vleze vsude, drzi jak cert a kdyz je nejhur, da se vyskrabat.... nekdy.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Friday, August 13, 2010 10:41 PM
  Subject: OT: sádrování krabic

  Dobrý den,
  Jsou tady lidi co staví a snad někdo i z betonových skořepinových tvárnic. Dnes jsem na stavbě narazil na problém. Jak do té stěny připevnit instalační krabice? Mám vyvrtanou díru na průměr krabice, vpředu je  2 cm betonu a dál jen dutina, v ní je vedený husí krk s drátama.
  http://vaelektronik.cz/fotky/diry.jpg
  http://vaelektronik.cz/dum/elektrika.html
  Přisádrovat krabici jen k těm 2 cm betonu se mi nelíbí a vyplnit dutinu už vůbec ne. Jednak je dutina velká a pak se chci ještě někdy dostat k tomu husímu krku. Máte s tím někdo zkušenosti?

  Anděl

  http://www.eset.com

  http://www.eset.com