OT Liberecko

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Pátek Srpen 13 20:42:54 CEST 2010

Je to sice naprosto OT , ale pri pohledu jak to stale na liberecku
vypada a jak jsou lidi nestastni chceme se zenou taky kapku pomoct. Kdyz
byly zaplavy v Praze byli jsme aspon na chvilku s Tomasem Kozeluhem
pomoct, ted neni cas, tak bych nabidl neco jineho.

Penize zasadne neposilam, protoze neverim ,ze se dostanou k tem
potrebnym a kdyz jo, tak jen zlomek. Totez DMS.

Behem pristiho, nebo nasledujiciho tydne jedu do Liberce, tak jestli
nekdo z Brnaku ma doma nejaky obleceni, deky, nebo neco co by proste
mohl postradat, tak se mi ozvete soukrome. Domluvime se na setkani.
Pokud by nekdo chtel dovezt vody, cistici prostredky, tak taske. Kdyby
nekdo chtel poslat penize, rad za to nakoupim vse mozne a udelam stranky
s vyctem penez a naskenovanymi paragony. My se zenou budeme posilat
nejaky vody, sumivy vitaminy, nakoupime energy drinky (rikali dnes na
prime). Predpokladam ze by se uzily i nejaky lopaty,smetaky, kyble,
gumovy rukavice,jary sak vite. Pokud se tedy nekdo prida, rad vse
nafotim a zdokumentuju. Pokud by nekdo chtel jet se mnou, rad si pokecam :)

mista je dost, kdyz sklopim zadni sicny, mam za sebou 2m rovne plochy
(opel Omega Combi). Kdyby se nahodou nasbiralo vic nez se vejde, jsem
ochotny pujcit vozik a narvat to tam.

Taky me napada, ze by tam mohly i decka uvitat treba stary notas co mate
pod posteli a prasi se na nej. spousta decek prisla o pocitadla a budou
vdecny za cokoli. Velky monitory urco brat nebudu, to zabere moc mista.

A ted na me moja jeci, ze chlapi co tam uklizeji urcite oceni pivo :)
Pridam par flasek prave moravske ;)

Maminky zase obleceni pro prcky...........

kontakty na me:

Jirka Fejer
Zitna 1
Brno Reckovice
Tel 608562499
skype: quasi_cz
ICQ: 104722051

Spousta lidi me tu uz zna a nejsem ten typ co by se snazil krast, nebo
vydelat na lidskym nestesti. Pokud by si to nekdo prece jen myslel
opravdu muze jet se mnou, ukazu mu poslany penize, muzem spolu nakoupit
a odvezt. Naftu samozrejme platim ja, stejne bych tam musel. Pujceni
voziku taky. Je nas tady v konferencich mraky, tak by se snad neco
vybrat mohlo, co rikate.

Pro mimobrnensky: smerem tam pojedu nahoru na Svitavy, Hradec, muzu sjet
do Pardubic. Nebo muzu pres Zdar, chrudim atd.

Jeste jedna poznamka. Pokud by nekdo chtel pomoct s organizaci, muzem se
sejit v nedeli u pivka, udelat nejaky rozpocet,plan atd. Tohle byl jen
napad jak jim aspon kapku pomoct.
Taky pokud mate mezi svymi zakazniky nejaky ordinace, nestydte se jim
rict. Ja kontaktoval 2 zubni ordinace a okamzite slibili zubni pasty,
nejaky kartacky, dostavaji to zdarma jako vzorky.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5365 (20100813) __________

http://www.eset.cz