Normy SUTN/CSN/ISO

Jan Martincek konfera na martincek.com
Čtvrtek Srpen 12 13:44:59 CEST 2010

Zdravim kolegovia

Mozno to niekomu pomoze nakolko normy potrebujeme a momentalne za ne platime
abnormalne sumy - hlavne u nas na Slovensku.

Mal som zaujem zakupit asi 6 noriem - celkovo na slovensku 280eur - takze
ako spravny Slovak som hladal kde si tieto normy viem zabezpecit podrukou az
pokial som nenarazil na debatu na elektrika.cz kde priamo uvadzaju ze ceske
normy su za poplatok verejne spristupnene - 3500 CZK na rok a osobu s
moznostou neobmedzenej tlace.

Tak som si to objednal/zaplatil kartou a momentalne mam X noriem a zistil
som ze SUTN a ich 6 noriem nic nevyriesi nakolko sa normy na seba odkazuju a
je potrebne mat skutocne vsetky. Normy su v EU harmonizovane takze az na par
vynimiek platia pre vsetky staty rovnako - myslim ze rozdiel je platna 51 v
CR ale z tohoto dovodu som normy nepotreboval.

Stranka:

http://csnonline.unmz.cz/

Dufam ze to niekomu pomoze. SUTN som samozrejme informoval - dostal som aj
odpoved ze SUTN je prispevkova organizacia kdezto unmz je priamo hradena z
rozpoctu CR a tym padom je to tak ako to je a nechysta sa ziadna zmena.

j.