RS232 simulácia príchodzích dát

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:19:46 CEST 2010

Pokud mate ten software a nemuzete jej na stejny COM pripojit (nelze
otevrit stejny port dvema programy), tak muzete vytvorit virtualni
dvojici vzajemne propojenych COM portu pomoci com0com. Kazdy program
pripojite na vlastni COM port a ty jsou vzajemne propojene. Prvni
program pak posila na jeden COM a na druhem COMu to leze ven do druheho
programu.

Martin Hanek