Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

Sudovec sudovec na seznam.cz
Středa Srpen 11 19:00:53 CEST 2010

Tak tady je to jasné - v odkazovaných podmínkách se píše 10 let od
uvedení na trh v ČR:

"(v každém případě do 10 let od data, kdy byl reklamovaný výrobek
společnosti Belkin poprvé uveden na trh v České republice"

	S.