Re: Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Středa Srpen 11 00:15:41 CEST 2010

Skusenosti s cim, s podobnymi reklamnimi zvasty, se sliby pojistoven nebo s vyrazem celoživotni pojisteni, zaruka atd.?

Ano s tim nam sve zkusenosti, stryc shodou okolnosit pracuje jako soudni znalec a polovina jeho prace je prace pro policii a druha pro "nadsene" pojistence ve sporech s pojistovnami.

Zkousel jsem na strankach CP zjisti, kolik chteji za pripojisteni proti prepeti a hlavne jake jsou pojistne limity a neuspel jsem, ale pokud si pojistite byt na 2M tak elektronika je tusim limitovana 60k Kc (jen televizi mame za vice) tak to u prepeti bude podobne. Pokud bych CP platil 150/rok tak za 30 let dam 4500Kc a on mi daji max rekneme 60.000 .

A vy mi tu tvrdite, ze kdyz si koupim nejaky bazmek tak mi nekdo celozivotne (zozumej odedne nakupu do dne me smrti) poskytne to same s pojistnym plnenim do 6,2M a to jern za to, ze si koupim nejaky baznem za par stovek :-)

Jirka

> Ktera pak firma provadi takou nesmyslnou a klamavou reklamu, to je
> jak od Zepptera nebo Rainbow, taky spousta kecu a slibu.

> Kazdy, kdo nekdy delal nejakou ochranu proti bleskum, vi, ze muzete
> utratit velke penize, poridit tristupnovou ochranu a kdyz vam rachne
> do baraku nepomuze ani svecena voda. To musi vedet i oni, pokud
> slibuji 250k E tak tam nekde bude nejaka podminka, neco jako, ze
> plati pouze za uplnku , ctvrteho dne nesice azazel a domy na
> sibenicnim vrchu. :-)

No a ty s tím máš nějaké konkrétní zkušenosti, nebo jenom prostě tak
plácáš nesmysly?

Já jsem, pokud vím, nepsal nic o tom, že tě to proti blesku ochrání.
Ale že součástí produktu je celoživotní pojištění, takže ti to
zařízení pak opraví nebo zaplatí z toho pojištění.

Asi ten pojišťovák za 150 Kč taky neběhá v bouřce po svých klientech a
neodpojuje jim televize od zásuvky a antény. Od toho je snad to
pojištění...

Petr Zahradník, počítačový expert