Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

Pavel hw na itherm.cz
Úterý Srpen 10 23:14:17 CEST 2010

Co tak kdyby jste misto hlasky: Koupi u me nebo nekde jinde napsal o co se
jedna, jake jsou podminky, cena?
Pokud to tedy neni tajne.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 10, 2010 11:08 PM
Subject: Re: Skody prepatim sposobene dodavatelom energie

Původní zpráva ze dne 10.8.2010 od j.Krajinka na seznam.cz:

> Ktera pak firma provadi takou nesmyslnou a klamavou reklamu, to je
> jak od Zepptera nebo Rainbow, taky spousta kecu a slibu.

> Kazdy, kdo nekdy delal nejakou ochranu proti bleskum, vi, ze muzete
> utratit velke penize, poridit tristupnovou ochranu a kdyz vam rachne
> do baraku nepomuze ani svecena voda. To musi vedet i oni, pokud
> slibuji 250k E tak tam nekde bude nejaka podminka, neco jako, ze
> plati pouze za uplnku , ctvrteho dne nesice azazel a domy na
> sibenicnim vrchu. :-)

No a ty s tím máš nějaké konkrétní zkušenosti, nebo jenom prostě tak
plácáš nesmysly?

Já jsem, pokud vím, nepsal nic o tom, že tě to proti blesku ochrání.
Ale že součástí produktu je celoživotní pojištění, takže ti to
zařízení pak opraví nebo zaplatí z toho pojištění.

Asi ten pojišťovák za 150 Kč taky neběhá v bouřce po svých klientech a
neodpojuje jim televize od zásuvky a antény. Od toho je snad to
pojištění...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601