Ponorny mixer

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Srpen 10 21:07:10 CEST 2010

Odpoviem si sam:
Prirucka pre mazanie
http://www.hiwin.cz/file.php?id=331

a priklad konkretnych vyrobkov:
http://aral.sk/other/download_Priemyselne-oleje-maziva.pdf

Pre potravinarstvo a priamy styk s potravinami treba hladat:
Schválení USDA H1
Toto schválení platí pro maziva s příležitostným, technicky
nezabránitelným kontaktem s potravinami.
Předpokladem je, že se používají jen suroviny, které odpovídají
požadavkům FDA (Food and Drug Administration). Ty jsou uvedeny ve
speciálních seznamech.

alebo schvalenie NSF-H1

mozno niekomu v buducnosti pomoze...

Dodo