OT: novinky z kolotoca

Tomáš Hamouz Hamouz na alsoft.cz
Úterý Srpen 10 20:50:15 CEST 2010

Není to tak docela pravda. Pokud jsem slyšel, tak třeba u navigací si řada chlapů pustila ženský hlas a cca po měsíci ho přepli na mužský, s odůvodněním že jim vadí, když jim nějaká cizí ženská kecá do řízení. Tolik psychologie...

Tomáš

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Tomáš Vymětal [vymetalt na gmail.com]
Odesláno: 10. srpna 2010 19:39
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT: novinky z kolotoca

Těch syntetizátorů jsou mraky, otázka ovšem jak a jestli se dají nacpat
do toho announceru. :)

Btw vhodnost je jasná, ale studie, kterou jsem měl na mysli to řešila
tuším spíš ze subjektivně psychologického hlediska .. tj muži skutečně
budou radši poslouchat ženskou, ženská ale taky bude poslouchat ženskou,
jelikož od chlapů je zvyklá jen na témata, která nemusí (auta, fotbal a
pívo) a tak je filtruje pryč. U announceru CERNu to asi tak nevadí,
jelikož je to svým způsobem "vyžádaná" služba, kde nějaký výstup čekám a
vím jak má vypadat (i když u mě první dva pokusy vypadaly tak, že jsem
přemýšlel o tom, co mi to tu sakra mluvilo a co to po mě vlastně
chtělo), na nádraží, kde si čtu nebo se bavím, pro mě bude efektivnější
právě ženský hlas.

T.V.